7 ianuarie 2010

Ea

Este cea mai buna prietena a mea din clasa a 2 a. Nu ne-am certat niciodata. Este persoana care ma face sa rad atunci cand nu pot, cea care este mereu langa mine, cea careia ii spun pufosenie, cea pe care o iubesc, o ador. Este ea.
Cateva chestii care o fac pe ea cea mai buna prietena:
  • pentru ca rade cu mine
  • pentru ca pot plange pe umarul ei
  • pentru ca este alaturi de mine
  • pentru ca mancam ardei cu gust de sapun :]]
  • pentru ca am cazut de pe scaun de ras
  • pentru ca suntem tunse aproape la fel
  • pentru ca avem tricou la fel
  • pentru ca ma lasa sa ii zic pufosenie
  • pentru ca este pufoaaasa:]
  • pentru ca imi plac hugurile ei.
  • pentru ca ascultam Lonely Day cand ne apuca nostalgia pe amandoua
  • pentru ca am cerut la magazin "o chestie care pute" :]]
  • pentru ca facem poze idioate
  • pentru ca o iubesc.
Iti multumesc ca existi. >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu