2 septembrie 2011


A treia postare azi, ce naiba ! Imi vine sa rad.
Acum sunt mai calma, muuuult mai calma decat cum am fost acum cateva ore cand nervii mei nu mai stiau cum sa erupa din mine. Poate ca este si cu acel 15% ceva...



daca ne mai vedem de cateva ori o sa fiu dependent de tine 


 intelegi ca nu mai pot sa mi te scot din cap? 


si tu m'ai innebunit...nu pot sa ma opun, nu pot sa te uit..gen, nu pot sa uit momentele alea cu tine..nu pot sa iti uit mirosu...si nu pot sa ma uit cand stateai in fata mea cu paru prins si ma priveai in ochi si imi zambeai..



ea: siii acuum partea mea rationala, daca am asa ceva, urla in mine ca nu e bine ce fac si ca ar trebui sa evit sa repet aceleasi greseli, si mai e si cealalta parte care este foarte ametita
el: nu vreau nicio parte...o vreau pe cea care statea in fata mea cu ochii aia mari si imi zambea..doar la asta ma gandesc la naiba


 am fost atent la tot ce faceai!


o lume misterioasa plina de chestii misterioase si oameni misteriosi si animale misterioase si locuri misterioase si..alte misteriozitati


 o sa ma gandesc in fiecare zi la tine <3 (asta a fost minciuna)


vreau sa fiu ce iti place tie mai mult 


de asteptat oricum o sa te astept<3


duaaa te rawresc


- eu raman acolo, ma imprietenesc cu omu ala capra, tot ce pot sa imi doresc, poate facem si doi capri..
- dute maaa 
fa un capru cu mine :o3
un capritz
- nu fac nimic cu tine



Si nu, nu cred ca sunt nebuna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu