27 august 2011

Baaaad.


M'am trezit singura in camera.

Primul lucru la care m'am gandit dupa ce m'am trezit ai fost tu, apoi dupa ce am mancat o chestie cu foiteaj adus de mama pentru mine care inca dormeam, m'am gandit ca ar trebui sa fiu rea. Si asa spun uneori ca fac anumite lucruri "din rautaaatee" dar niciodata nu este adevarat. Eu nu sunt asa, eu ii las pe altii sa se joace cu mine dupa placul lor, pentru ca, de fapt, sunt o draguta. Intotdeauna sunt draguta si incerc sa ii protejez pe ceilalti si nu pe mine cum ar fi normal.
Ma fac rea cu toata lumea! Nu'mi mai pasa daca o sa va simtit ca naiba dupa ce o sa stiti cateva lucruri in plus dupa ce ma intorc. Eu am incercat. Pe bune ca am incercat, dar nu mai pot. Nu pot face eu tot. Nu pot sa va protejez pe voi si in acelasi timp sa fiu si eu fericita.
Daca va fi sa aleg intre "a te avea pe tine", nu ca te'as avea, si a fi eu linistita de acum in colo fara sa ma mai complic, voi alege a doua varianta. 
De abia astept sa ies pe usa ta si sa uit totul. Imi doresc sa nu se fi inamplat nimic.

Un comentariu: