4 februarie 2011

Plictiseala


No.1 : Mda deci... dubiooos mesaj, n'am mai vorbit de vreo luna si acu dintr'o data BAM! Whatever.
No.2 : Citeam postari mai vechi si AUCI! cum puteam eu sa fiu asa, sa gandesc in felu ala? Desi erau din decembrie, nu credeam ca o sa ma schimb eu asa mult , adica d'ohh !Poate ca doar am invatat ceva din greselile de pana acum, si totusi cred cam 95 % ca asa este. Mereu am incercat sa fac in asa fel incat sa fie mai bine. Sunt sigura ca daca toata ambuscada de ganduri de atunci s'ar fi petrecut acum, as fi trecut mult mai usor peste.
God, si eram asa naiva..
No.3 : Cu ajutorul marii plictiseli pe care o sortez in camarultele din corpul meu am gasit chestia asta:
12 motive pentru a fi Scorpion :


1. Nu are frica. -> am, am
2. Oh, atat de misterios. -> zau?
3. Vrea ceea ce tu nu poti avea. -> nu chiar
4. Motto-ul tau : Lasa-ma in pace ! -> probabil uneori :-?
5. Un ganditor atat de profund. -> i know :">
6. Esti un spirit fara granite. -> i'm young , i run free
7. Ai o limba cam ascutita. -> uneori
8. Oare iti dai seama cat de rebel esti ? -> chestia asta a scris'o tata cumva?
9. Cercetezi vietile altora cu ochi critici si precisi. -> lenee
10. Acorzi o mare insemnatate bunului simt. -> nu O MARE insemnatate
11. Personaj care modifica actiunea piesei. -> a?
12. Open mind : Sa pierzi cu eleganta poate fi o victorie importanta. -> la mine toate au fost fail



Cand isi fixeaza un scop, nativul din zodia Scorpionului va cauta sa-l atinga cu orice pret (add: chiar ca). Dispune de o foarte mare energie si o imensa putere de munca. De obicei, nu suporta discutiile lungi si prefera sa actioneze. [Shut up and act ] .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu