3 ianuarie 2011

F-E-R-I



Fericireeee, Iubire.


In 2011:

- o sa intru la Lazar
- more fans "hai cu noi pe banca"
- nu vreau sa ma indragostesc
- "realtii" doar de fun
- nu raman suparata pe jegurile din 2010
- o sa fiu si mai boss
- nu o sa ma mai lase nimeni cu ochii'n soare
- more FUN & KILLAREALA

deocamdata atat :-?


Si da. Sunt feriii.
2010 a inceput ingrozitor. 2011 ? Pana acum n'am bazait, deci o sa fie un an blanaaa.
Este chiar dubiooos, m'am uitat pe arhiva la ceea ce vorbeam atunci cu unii, in fine..cu unu' singur, dar dubiosenia este ca nu am mai avut impulsu' sa'mi strang perna si sa las sa'mi scape niste, mai multe, lacrimi ca de obicei.
Au fost doar cateva clipe de " ahh, cat de chiuut " si atat.



Re-edit :

Sa nu indrazniti sa imi stricati buna dispozitie, ca va hââârşti ! Stiu unde stai : ascunde-te caci sosesc !
( evil bitch. tbi )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu